Compliment, tip of klacht
Compliment
Onze zorgverleners doen uiteraard hun uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen.
Natuurlijk is het dan ook fijn om eens een compliment te horen.
Heeft u er één? Geef deze dan gerust door aan Richelle (praktijkmanager) via praktijkmanager.bachlaan@ezorg.nl, dan zorgt zij ervoor dat dit bij de juiste persoon terecht komt.
Tip
Wij staan open voor verbeteringen. Heeft u een tip hoe wij onze dienstverlener naar een hoger plan kunnen tillen?
Geef u tip door aan Richelle (Praktijkmanager) via praktijkmanager.bachlaan@ezorg.nl.
Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts of zorgverlener
Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen. Wilt u een klacht met ons bespreken, dan kun u hiervoor een klachtenformulier bij de assistente aan de balie ophalen. Het is ook mogelijk dat wij het klachtenformulier naar u toesturen. Daarnaast is het mogelijk om het formulier hier te downloaden.
Komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.
Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.
Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u vinden op www.skge.nl.